maanantai 24. marraskuuta 2014

Pikkujoulut ja puolenvälin punnitus

Perjantaina meillä oli luokan pikkujoulut. Me oltiin Rossossa  ja olin valmiiksi antanut jo vähän löysää itelleni sen suhteen. Saisin syödä normaalia ruokaa ja nauttia siitä, kuhan teen fiksun valinnan.
Söin naudan ulkofileen  kahdella kasvislisukkeella  ja kasan salaattia.  Kasvikset oli öljyssä paistettuja ja pihvi painoi 180g  mutta onneksi olin lupautunut kuskiksi.  Nimittäin kyllä vähän harmitti muiden juodessa  terästettyä  glögiä  ja Happy  Joeta.  Puolen yön aikaan me mentiin yökerhoon  jossa tanssin yli 3 tuntia, ja siis niin että hiki vaan valui. Meillä oli ihan älyttömän hauskaa, mutta olin kyllä ihan varma, ettei jalat kantaisi enää kotiin asti.
Seuraavana päivänä ei ollu yhtään morkkis  pihvin suhteen, koska olin ihan varmasti tanssinu  nekin kalorit pois!

Tänään me ollaan enen puolivälissä.
Mulla on ollu pari päivää tosi turvonnu olo ja olin ihan varma, että olen lihonnut  tän päivän punnituksessa.  No,  vaaka näytti 138,5kg. Eli täsmälleen samaa kun viikko sitten. Olin tosi pettynyt mutta kuitenki samalla helpottunut  että paino ei ollut ainakaan noussut.
Punnituksen  jälkeen aloin miettimään mistä heikko tulos johtuisi. Kalorit on pysyny joka päivä 600-800 välillä. Lipsumisia  ei ole tullut. Sitten aloin vähän laskeskelmaan  päiviä ja tajusin että mulla pitäis alkaa menkat ihan näinä päivinä. Netistä nopeasti luettuani moni keräsi itselleen pari kiloa nestettä ennen menkkoja.  Huh! Toivottavasti siinä on syy tähänkin jumiin!
Lisäksi tein itelleni ihan älyttömän hyvää ruokaa joka sopii mun dieettiin! !

Kaalilaatikko!!
400g  naudan jauhelihaa
500g  kaalia
Iso sipuli
2 kananmunaa
Vettä
Lihafondi
Meiramia
Pippuria

Eli toimii ilman  riisiä, ohraa, siirappia  ja kermaa erittäin hyvin!!!
Näillä mennään:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti