torstai 13. marraskuuta 2014

Pari ennen kuvaa

Koulusta oli tänään salaatti loppu. Mua vitutti valtavasti. Kokki sanoi että ne on tekemässä just lisää, menin tyhjän lautasen kanssa pöytään istumaan, jolloin oli  pakko kertoa mun luokkalaisillekkin  mun pussikuurista. 
Houkutus lohipastaan,  jota oli tarjolla, oli kova.
Päätin hakea Citymarketista  salaatin. Laitoin salaattia, rucolaa,  kurkkua, tomaattia, kananmunan  ja katkarapuja. 
Ostin itselleni virkkauskirjan,  kun sattui olemaan alennuksessa,  alan seuraavaksi kiristelemään hermojani  sillä.
Ehkä saan joskus 2 vuotta sitten innoissani  aloittaman  pitsimaton  valmiiksi?

Olen huomannut voimien katoavan  lihaksistani. Aikaisemmin koulun portaissa  hengästyin  kyllä puolikuoliaaksi,  mutta lihakset jaksoivat kyllä raahata 150  kiloa hyvin kolmanteen kerrokseen.  Nyt jalkoja alkaa portaissa  heikottaa  ja joudun oikeasti  keskittymään, että saan jalkani nostettua niille viimeisille portaille.  Lisäksi mun olo on ollu vähän huono, on ollu pahaa oloa ja heikotusta.  Eilen kävin hierojalla, olen viimeksi käynyt syyskuun aikana, hän huomautti heti mun laihtuneen,  ja näkevänsä  sen heti. Se piristi kovasti. Kerroin tästä parhaalle ystävälleni, joka on pikkuhiljaa lihonut ja saavuttanut  minun mittani, ja ystävä ei kommentoinut  mitään. Arvelen hänen olevan kateellinen. 

Lisäksi otin pari ennenkuvaa  tänä aamuna. Minulla  ei ole kuin puhelin ja mieheni, jonka kanssa minulla on aviokriisi  meneillään, ei suostunut auttamaan, joten kuvat ovat melko huonoja :(

Kaikkein eniten vihaan selässäni  olevia läskisiivekkeitä,  jotka näkyvät kaikista paidoista,  ja korostuvat rintsikoiden  alla. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti