maanantai 1. joulukuuta 2014

6vk punnitus. -16,5kg!!!!

Tässä tiivistelmä viime viikosta:
Hyvä jos olen syönyt yhden ene valmisteen päivässä, olen alkanut käyttää pienen määrän salaatinkastiketta  ja maistelemaan normaalia ruokaa. 
Esim. Tänään koulussa oli paneroituja  kalapaloja  pinaattitäytteellä.  Otin päivittäisen salaattiannokseni  kanssa puolikkaan sellaisen ja 2 rkl sellasta poro mössöä. Meillä on kaikkea hyvää yleensä tarjolla koska Kokkiopiskelijat  tekevät ruokamme.  Viikonloppuna en pystynyt  hillitsemään itseäni vaan söin lasten suklaarusinoita  n. 100g.  Joka päivä kalorit on vaihdelleet 800-1400.
Ajattelin asian läpi ja tulin siihen tulokseen että olen loppujen lopuksi pysynyt hyvin kurissa ja tehnyt terveellisiä  ratkaisua normaalin ruoan puitteissa.  Vaikka kalorit eivät olekaan olleet enen tasolla niin kyllähän minun kokoinen ihminen laihtuu myös noilla syömilläni  "isoilla" kaloreilla.  Olin kyllä aivan kahden vaiheilla  olenko lihonut vai laihtunut mutta onneksi vaaka näytti 136 kg. Eli olin pudottanut  kuitenkin 2,5 kg melko normaalilla ruoalla. 
Päätin siis jatkaa hieman löysemmällä  linjalla. 
Ryhmässä saimme tänään näytteitä  Naturdietiltä  ja sain kokonaiset 2 pkt  suklaapirtelöä. 
Lisäksi menkat eivät ikinä alkaneet joten joko dieetti  on pistänyt kierron sekaisin tai olen paksuna  joka on hyvin epätodennäköistä.  Aion silti tehdä huomenna testin mielenrauhan saavuttamiseksi.
Kun kävelin ulos sairaalasta niin nyrjäytin  jalkakäytävän  reunaan nilkkani  joka on nyt turvonnut ja tummunut  joten saa nähä kuinka pystyn huomenna aamulla viemää  lapset kävellen hoitoon.
Mutta Jes!

1 kommentti:

  1. Onnea pudotuksesta. Löysin blogisi toisen blogin kautta. Meillä on paljon yhteistä ja olisi mukava lukea lisää päivityksiä =)
    '
    'T.Emma

    VastaaPoista